miejsce z sercem

O nas

O Inkubatorze

 

Miejsce, gdzie dbamy o twój wygląd, o twoje zdrowie, a także samopoczucie
i bezpieczeństwo. Każdy Klient traktowany jest  u nas indywidualnie, bez względu na wykonywany zabieg.

 

Do waszych problemów staramy się podchodzić holistycznie, dochodzić przyczyn i szukać rozwiązań, doradzaći wspierać.
Szczególnie dbamy o wysoką jakość naszych produktów i urządzeń kosmetycznych oraz fizjoterapeutycznych,
jak również o to, aby nasz personel był odpowiednio wykwalifikowany.

 

Tworzyliśmy to miejsce z sercem i mamy nadzieję, że odczujecie je odwiedzając nas. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Aneta

Założycielka Inkubatora Urody. Kosmetolog, linergistka, wizażystka. Kobieta ambitna i wymagająca. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje w Polsce i za granicą, biorąc udział w rónych szkoleniach i kongresach.


Wychodzi z założenia, że w dzisiejszych czasach stać w miejscu to tak, jakby się cofać… a najlepsza inwestycja, to inwestycja w siebie.


Pracuje z pasją i precyzją. Jej największe miłością zawodową jest makijaż permanentny – dziedzina, w ktorej czuje się jak ryba w wodzie. 

Patrycja

Artystyczna dusza, niepoprawna optymistka, perfekcjonistka i estetka. Z Inkubatorem Urody związana od 2015 r.
Czyta, analizuje, przegląda i pochłania wszystko co z makijażem związane. Praca jest jednocześnie jej pasją, w której się realizuje i wiąże z nią swoją przyszłość.


W salonie wykonuje zarówno makijaże dzienne i biznesowe, jak i wieczorowe, okazjonalne a także ślubne. Stale poszerza swoją wiedzę – ukończyła liczne szkolenia z zakresu stylizacji brwi i wizażu m.in w PRO Makeup Academy w Warszawie.


Absolwentka studiów na kierunku Zdrowie Publiczne o specjalizacji SPA, Wellness i Rehabilitacja. Prywatnie lubi grę w siatkówkę i spędzać czas z rodziną. Kocha wszystkie zwierzęta.

Piotrek

Fizjoterapeuta z wykształcenia i zamiłowania, a także trener funkcjonalny. Od kilku lat z powodzeniem zajmuje się rehabilitacją i fizjoterapią.

Terapie prowadzi w oparciu o nowoczesne, skuteczne i sprawdzone metody terapeutyczne. Specjalizuje się w leczeniu problemów związanych z narządami ruchu oraz rehabilitacją pourazową.

Swoje działania każdorazowo dopasowuje do indywidualnych potrzeb i wymagań pacjentów. Pasjonat zdrowego odżywiania i sportów siłowych.

 

REGULAMIN SALONU KOSMETYCZNEGO

Inkubator Urody

W celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom, a także w celu uniknięcia nieporozumień, prosimy, aby przed skorzystaniem z usług naszego salonu, zapoznali się Państwo z naszym regulaminem. 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Klienci salonu są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rezerwacją/rozpoczęciem zabiegu.

2. Zakup usługi w salonie jest równoznaczny ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
Za ewentualne konsekwencje Klient będzie ponosił odpowiedzialność.

3. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, kartach pacjenta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). oraz RODO.

4. Rezerwacje wizyt należy dokonywać telefonicznie, pod nr tel +48 535 088 644.

5. Pytania odnośnie usług oferowanych w gabinecie można kierować telefonicznie, na adres email : inkubator.urody@gmail.com, na fupage na Facebooku oraz za pomocą aplikacji Whatsapp.

6. Godziny otwarcia ustalane są indywidualnie dla każdego Klienta/ki. Nie zalecamy wizyt osobistych w gabinecie, bez uprzedniego umówienia się. W celu zachowania bezpieczeństwa i komfortu naszych Klientów przebywających w gabinecie, zostaje on zamykany na czas trwania usługi.

CENNIK

7. Za usługi świadczone w salonie płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.

8. Cennik znajduje się na stronie internetowej, funpage (Facebook), w programie beautymenago oraz w recepcji salonu.

9. Ceny zawarte w naszym cenniku nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.

10. Nasze promocje, rabaty, karnety (bony upominkowe) nie łączą się.

VOUCHERY

11. Vouchery (zaproszenia upominkowe) dotyczą tylko i wyłącznie usług kosmetycznych. Nie obejmują one sprzedaży produktów/kosmetyków, chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

12. Jeżeli osoba dysponująca Zaproszeniem Upominkowym, nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności co najmniej 48 h przed, salon traktuje to jako usługę zrealizowaną. Nie ma możliwości ponownego umówienia się i skorzystania z bonu. Nie zostanie zwrócony także koszt zakupu bonu.

13. Zaproszenie Upominkowe jest wypisywane dla konkretnej osoby (lub firmy) na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi. Zmiana którejś z pozycji, tylko za wcześniejszą zgodą właściciela gabinetu kosmetycznego. Jeżeli u osoby obdarowanej zaproszeniem wystąpią przeciwwskazania co do wykonania usługi wyszczególnionej na bonie, salon może zaproponować inną usługę z oferty. Uprasza się jednak o zapoznanie się ze wskazaniami i przeciwwskazaniami do zabiegu przed umówieniem wizyty.

14. W przypadku zgubienia, utraty, zniszczenia Zaproszenia Upominkowego , salon nie ponosi odpowiedzialności, ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.

15. Ważność Zaproszenia Upominkowego podana jest na zaproszeniu. Jest na nim data, do której należy dane zaproszenie wykorzystać. Oznacza to, że należy zgłosić się do salonu odpowiednio wcześniej, by usługa mogła być zrealizowana podczas trwania ważności bonu. Jeżeli dana osoba zgłosi się na ostatnią chwilę, to znaczy na 7 dni lub później przed upływem ważności, Klient/Klientka będzie musiała wykorzystać bon w pierwszym wolnym terminie zaproponowanym przez salon. Dopuszcza się przedłużenie ważności tylko w wyjątkowych sytuacjach lub po uprzednim poinformowaniu salonu w czasie zakupu. Za wyjątkowe sytuacje uważa się wypadek losowy, uniemożliwiający wykonanie usług w gabinecie kosmetycznym (choroba, urazy). Zdarzenie takie należy udokumentować.

16. Po zakończeniu ważności zaproszenia będą zamykane i nie będzie możliwa ich realizacja.

17. Płatność za Zaproszenia Upominkowe może zostać zrealizowana gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na konto bankowe. Zaproszenie może zostać wystawione w formie papierowej lub kartki elektronicznej, a także istnieje możliwość wysyłki zaproszenia pocztą.

18. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione Zaproszenia Upominkowe.

19. Dopuszcza się możliwość zamiany z zabiegu wykupionego na Zaproszeniu Upominkowym na równowartość innych zabiegów oferowanych w salonie.

20. Zakup zaproszenia lub usługi stanowi potwierdzenie, że kupujący akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

ZGODA NA ZABIEG

21. Formularze świadomej zgody na zabieg są obowiązkiem Klienta. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na podpisanie formularza, pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu.

22. Przed umówieniem wizyty należy zapoznać się z przeciwwskazaniami do konkretnych zabiegów.

Ogólne przeciwwskazania :
⦁ choroby zakaźne – bakteryjne, wirusowe (np opryszczka), grzybicze i pasożytnicze
⦁ choroby w ostrej fazie zakażenia – grypa, angina, gorączka, wszelkie stany zapalne
⦁ choroby w fazie ostrej lub w trakcie leczenia – choroby autoimmunologiczne, choroby nowotworowe

23. Wszelkie zatajone informacje nt. stanu zdrowia Klienta, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności salonu tytułem źle wykonanej usługi.

INNE

24. Salon nie zezwala na pobyt małoletnich w gabinecie, czyli osób poniżej 18 r.ż. Jeżeli rodzic jednak postanowi przyjść w towarzystwie dzieci, pracownik ma prawo odmówić wykonania usługi. Wykonujemy nieliczne usługi osobom po 15 r. ż. – głównie jako terapie lecznicze, wspomagające – np. podczas leczenia przeciwtrądzikowego, w celu wykonania pigmentacji medycznej, terapii blizn, albo wykonania makijażu okolicznościowego lub artystycznego. Odpowiedzialność za przebywanie dzieci w gabinecie spoczywa na opiekunie prawnym. Opiekun prawny musi także wyrazić pisemną zgodę na wykonanie zabiegu.

25. Salon nie zezwala na pobyt osób towarzyszących. Do gabinetu zostanie zaproszona jedynie osoba umówiona na zabieg.

26. Na terenie salonu zakazane jest: palenie papierosów, e-papierosów i zażywanie środków odurzających, wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, wnoszenie jedzenia pod jakąkolwiek postacią, wprowadzanie psów i innych zwierząt, handel i akwizycja, głośne i niekulturalne zachowanie, korzystanie z urządzeń bez zgody personelu salonu, wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą właściciela salonu.

27. Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu, salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Za wszelkie szkody wyrządzone przez Klientów, w mieniu należącym do gabinetu, Klienci ponoszą odpowiedzialność finansową.

28. Salon jest obiektem monitorowanym – przy wejściu, na korytarzu, recepcji i poczekalni znajdują się kamery rejestrujące obraz i dźwięk. Celem monitoringu jest bezpieczeństwo osób, mienia oraz dobre imię administratora danych osobowych, czyli ,,Inkubator Urody” Aneta Flis. Klient/Klientka decydujący/a się na wizytę w salonie, zgadza się jednocześnie na rejestrację obrazu i dźwięku. Informujemy także, że klienci mają prawo do dostępu do danych osobowych oraz ograniczenia przetwarzania.

29. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować na piśmie na adres ,,Inkubator Urody” Aneta Flis, ul. Hieronima Derdowskiego 4, 77-100 Bytów, za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem poleconym, bądź osobiście.

30. Ewentualne reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w formie reklamacji do 7 dni. Do pisma musi zostać załączony paragon. Pismo powinno zawierać także adres do korespondencji.

31. Salon zastrzega sobie termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, również w formie pisemnej.

ZADATKI

32. Salon pobiera bezzwrotny zadatek na poczet rezerwacji usługi. Na wpłatę zadatku Klient/Klientka ma 48h. Po tym czasie, jeżeli nie odnotuje się wpłaty, termin zostaje anulowany. Zadatek można wpłacać osobiście bądź przelewem na konto bankowe : 94 1240 3783 1111 0010 7749 3986 Pekao SA.

33. Udostępniamy na prośbę Klientom/Klientkom link poprzez wiadomość sms lub email do płatności na portalu Przelewy24.

Dodatkowo:

a) Jeżeli Klient/Klientka nie pojawi się na wizycie, bez uprzedzenia salonu – zadatek przepada.
b) Klient/Klientka ma możliwość przełożenia wizyty zadatkowanej wyłącznie jeden raz, na termin, który obejmuje najbliższe 30 dni (pod warunkiem, że skontaktuje się z salonem najpóźniej na 48 h przed wizytą).
c) Jeżeli Klient/Klientka odmówi wizytę ze względu na chorobę w dniu zabiegu – zadatek przepada. Jeżeli powiadomi o tym z wyprzedzeniem (najpóźniej na 24 h) i załączy dokumentację potwierdzającą ten fakt – zadatek możemy przełożyć na inną wizytę w ciągu najbliższych 30 dni.

34. Jeżeli Klient/Klientka zrezygnuje z usługi podczas wizyty, zadatek rozliczany jest jako konsultacja.
35. Klient/Klientka, który 2-krotnie, nie pojawi się na wizycie, nie uprzedzając Salonu o swojej nieobecności, nie zostanie więcej przyjęty.

36. Jeżeli Klientka/Klient spóźni się na zabieg więcej niż 15 min, pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu, bądź skrócić czas wykonania usługi, bądź w miarę możliwości może wykonać inną, krótszą usługę. Wpłacony zadatek w przypadku rezygnacji z usługi przepada.

37. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia wizyty z przyczyn personalnych i zdarzeń losowych, w tym choroby. Wizyta zostanie przełożona na najbliższy dostępny i odpowiadający Klientowi/Klientce termin. Jeżeli natomiast salon nie będzie miał możliwości wykonać umówionej usługi, to zadatek zostanie zwrócony.

REGULAMIN ZAKUPÓW - KUP TERAZ

 38. Termin realizacji zakupionego zabiegu to 3 miesiące (90 dni) – licząc od dnia zakupu.

39. Regulamin odnośnie zapisu i odwoływania wizyt nie zmienia się i jest dostępny wyżej. Zakup zabiegu przez stronę podlega takim samym zasadom jak zakup vouchera (zaproszenia upominkowego).

40. W przypadku rezygnacji z zabiegu nie będą zwracane koszty.

Odwiedź nas

Podaruj sobie chwilę przyjemności